Monday, August 9, 2010

Mountains Difficulty Chart: Gunung Besar Hantu

Baru balik dari Gunung Besar Hantu. Tak boleh nak wat review lagi sebab tak de gambar! bukan! gambar tak dapat lagi. haha. anyway, banyak target yang tercapai gak. ada tulis kat sini: http://juweialhaj.blogspot.com/2010/08/mountain-research-gunung-besar-hantu.html. Masih ada lagi perkara-perkara yang baru aku belajar. ye lah. learning doesnt end. Ok. This is the chart:

Difficulty vs Mountains

Sememangnya aku punye chart tak sama dengan korangnye. Sebab:
1) aku hiking dengan posisi, tanggungjawab, etc yang berbeza-beza dalam setiap trip. lately, semakin sama. kot.
2) aku nilai mengikut kesihatan, mood, mental, etc pada waktu aku pergi trip tu.
3) kekuatan kita tak sama kan? aku orang lemah je :)
4) tambah-tambah. hoho.

Puasa makin dekat. Selamat Berpuasa! :)

p/s: as I've my target. she's still searching?. are we on the same path?

No comments:

Related Posts with Thumbnails