Friday, August 6, 2010

Membawa awek berjalan-jalan dengan Mini Cooper!

Aku teringin nak bawa awek jalan-jalan naik kete mahal. Hari ni lepas semayang jumaat, aku pegi kafe untuk beli lunch. Da siap nk balik. tiba-tiba aku terpandang satu iklan sewa kereta ni:


owh. rase sangat bertuah jumpe jugak iklan ni. boleh la sewa mini cooper jalan-jalan ngan awek malam ni. Balik bilik. dah habis makan. aku pun SMS lah ke nombor ni.

juwei: hello. how much rm per hour for mini coop?
7444: Dnt Have
juwei: so what car did u have? rent price?

7444: Only kancil..rm65 per day
juwei: owh. sorry. i just saw ur advert with mini coop pic. thx then

ah. kecewa gile aku! ingatkan dapat bawak awek jalan-jalan malam ni naek mini cooper. tak pelah aku tunggu iklan lain pulak lah.

nway. nak tolong promote. kete sewa kancil nih RM65/day. member aku ada kete sewa saga RM48/day. erkk.


p/s: ada member cakap, dia ternampak khidmat penghantaran dengan kete F1. nanti aku carik gak untuk korang ea. bukan senang nak naek F1.

1 comment:

deaday said...

gilak..klau ada aku nk sewa sepanjang tahun..hahahaha..(walaupun x pandai bawak, aku hadap je tgk tiap2 hari)...muhahaha

Related Posts with Thumbnails