Sunday, September 19, 2010

Teka-teki bergambar dari Juwei!

hoi hoi! udah-udah la raya. puasa enam da blom? :)

ini ada satu teka-teki bergambar dari aku.
cara nye mudah. 
1) tak perlu jadi follower saya pun.
2) hanya perlu buat post salah satu daripada ini:
2.1) di FB:
saya/aku/patik/hamba rasa jawapannya .... dan ......  . kemudian letak link post ini diakhir ayat.
2.2) di Blogspot:
-post tajuk seperti tajuk post ini dan ulang ayat yang sama:
saya/aku/patik/hamba rasa jawapannya .... dan ......  . kemudian letak link post ini diakhir ayat.

okeh. teke teki bergambarnya:
teke-tekinya mudah aja.
sila teka apa kedua-dua barang di atas!

hadiah?
okeh aku baik hati sempena raya nih. aku kasik top up RM10! tapi korang kene patuh semua syarat-syarat nye lah.

syarat-syarat:
1) semua ahli keluarga atau sesiapa yang mempunyai pertalian darah dengan saya tidak dibenarkan menyertai teka-teki ini.
2) sesiapa yang didapati dapat menjawab soalan yang btol dengan cara bertanya atau menghubung mana-mana ahli keluarga saya akan dibatalkan pemberian hadiah nya.
3) sesiapa pn boleh teka sehingga 5 kali sahaja. tetapi perlu membuat post yang sama seperti yang telah ditunjukkan.
4) nanti aku tambah sesuka hati aku. hoho.

tarikh luput teka teki ni: 30 hari dari sekarang! maknanya 20 oktober 2010 jam 1159 malam. 

aku dengan baik hati akan bagi klu setiap 3 hari! haha.selamat meneka! 

p/s: baru nak satu yer :P

No comments:

Related Posts with Thumbnails