Friday, April 2, 2010

Facebook's Problem

mende ni da blaku kat aku dekat 2 3 kali gk la. mcm ada satu tempoh mende ni belaku. tapi paling lama satu hari.

Ape masalahnye bro?
ble ak log in. then aku nak klik apa-apa yang patut nnt kluar pop-up ni mcm kt gambar bwh ni.

ape susah.. login je la balikkk....
bro.. kalo tak susah aku takda la nk story kat sini.. kalo klik cancel tak jadi pape plak. ble da log in. nnt sampai home. lama sket kuar pop up ni balik. ulang-ulang. sampai la kluar camni plak.
aku da tukar password berjuta kali. ok tipu. banyak kali da la. tp camni gak jadi nye. hurm. maybe ada orang nak hack kot. aku pnah gak jadi most wanted person kat FB ni dulu. berlemon-lemon nak add. tu la sape suh cari pasal kn.

then skang aku tak de la ketagih sangat ngn FB ni. oleh kerana ni jadi tempat bincang-bincang soalan spot utk exam, bincang problem kelab dll.so jadi agak penting jugak. huh. mungkin suh aku study lebih kot. exam nk dekat da kan. ~haish...

hurm ade jgk iklan arak kt FB..

4 comments:

Puteri.Haikal said...

lolz....ko pnyer line internet lmbab kot..aq pon biaser gak kuar camnie...tp time tenet lembab r @ Maser aq guner opera...huhuhu

juwei said...

tak tak..ak gune P1. mase tu biase je. x de la lembap pn. member yg share tenet pn ok je fb die.. ^^

shuko said...

kalau klua cmni..kbiasaan nye sbb ade org nak sign in dari tmpat lain yg mustahil ko ade kat sana..

contoh ko kat mlysia..aku try log in ko punye fb dari mexico ke..akan klua cmni la..

2nd condition pulak, ko msuk pakai henfon..so, die akan mintk ni..

lam ko punye hal ni entah la..maybe ade org nak hack kot..hati2 je la k..

juwei said...

rse mcm ade orang len nk masuk kot. hope x de pape yg critical la.

nway. tq!

Related Posts with Thumbnails