Wednesday, April 7, 2010

Experiment to Nike ACG All-Trac Amphibious Straprunner VII Sandal

Sandal aku lebih kurang camni la. corak strap je beza. so ape experiment aku? haha. masa aku pegi Trans Jerging dulu (Gunung Suku-Irau-Berinchang) aku ada try pakai sandal ni. aku mula pakai dari puncak Berinchang yang ada TM tuh. sebab masa tu hujan je. then jari kaki pn kecut gile ngn stokin basah lagi. memang tak selesa la. So dari puncak Berinchang tu ke bawah sampai pekan, memang downhill dan lecak plak tuh. azab jugak selut merata. memang skali pijak ada yang dalam sampai lebih buku lali da. selamat ke sandal aku? aha.. aku masa tu da malas nak pikir pasal sandal. janji keluar dari hutan cepat-cepat. akhirnya selamat la jugak sandal aku. selama kepala hotak. da nak terputus dah. Tengok gambar ni.
ape kejadah aku pakai stokin plak nih? ni gambar masa aku on the way naek Gunung Ledang. buat satu lagi eksperimen. korang tengok la. da la tinggal satu tempat je sandal belah kanan tu bergantung. aku lagi nak wat eksperimen. aku malas nak pakai kasut getah sebab last skali pakai pegi Trans Titiwangsa aku da buang sbb koyak. then malas nk pinjam orang laen punya. so, camne ngn eksperimen aku nih? haha. next pic please.
of course la putus wei! haha. banyak da berjasa sandal nih. sandal ni mmg sedap la. comfort abes and grip. pasni nak beli jenis yang camni gak la.

p/s: kalo korang jumpe kat kedai model gini belah kanan bagitau aku. aku nak tukar belah kanan je. :D

sekian.

Sources:
Google images: Nike Straprunner VII sandal all-trac amphibious

2 comments:

lizz said...

tak tahulah nape. sandal tu nampak gojes sangat!hahaha. dulu ada 1 macam ni, memang sandal paling cool. gi kenduri pun pakai sandal je.kikiki

juwei said...

act ni man nye sandal.. huhu.. u punye woman nye style kot.

Related Posts with Thumbnails