Saturday, April 3, 2010

Cinta itu keperluan?

Serius. 
Aku bercinta dengan kau sejak aku darjah 4.
Sejak dari tu aku mula untuk mengenali kau.
Aku jaga kau sebaiknya.
Semampu aku.

Tetapi hari ini.
Sebaik sahaja aku bangun dari tidur.
Kau meninggalkan aku?
Sebegitu mudah sahaja?
Apakah salah ku untuk ditinggalkan sebegini?

Bukankah aku telah menjaga kau sebaiknya.
Adakah kerana aku tidak pernah menghargai kau?
Ya. Aku tak pernah kehilangan kau.
Kini aku sangat terasa kehilangan kau.

Tolonglah pulang kembali.

Jika dia milikku. temukan lah aku. tunjukkanlah aku jalan untuk memilikinya. berikanlah aku kekuatan untuk terus berusaha menemukannya. sesungguhnya, aku tidak dapat hidup tanpa kehadirannya. kenapa baru di hari ini aku sangat menyedari kehadirannya. kenapa baru di hari ini aku terasa kehilangannya? aku tak dapat hidup dengan sempurna tanpa kehadirannya!!










spec ilang!!! :D

8 comments:

meera^da cute..*_* said...

ohhh..mate ku semakin ilang kemampuan...tolong pulangkan kembali..

tett..xde kene mengena..byer...

juwei said...

nk pulangkan kembali ape.. mata? bli la mata baru jeee.. khas utk exam!
hehe

A.I said...

aik konpius nih....

nih betol2 cinta ke, or cerita pasal mata??


geeez~

juwei said...

cermin mata yg ilang!
tp da jumpe blk. ^^

betsy zarry said...

hahaha wan sengal~ spek je pon~ hahahah kecah...

juwei said...

ape kecah2.. hehe..

btol la spec. biar la. lalala. :D

|.a.r.i.e.z.a.| said...

hahahah hampeh.. hujung2 baru bitau ek. dh rabun, baru nk rindu :p

juwei said...

awal2 bgtau x best la.. hehe.. x leh idup kot tanpa spec. hu. ^^

Related Posts with Thumbnails