Saturday, February 12, 2011

Printable paper rulers

kalo korang ada nak menggunakan printed ruler. boleh la melawat web ni: 

kene print ikut settingnya baru la btol scale yang keluar nanti. kalo tak membazir je tak jadi.
ni yang aku rase senang and mudah nak print:

so, ape kejadahnya pegi print ruler? pegi ukur sendiri pakai pembaris la kan. susah-susah je nak print. aha. ni aku up satu gambar application nye.

print. potong. tampal belakang tiub kaca. kan senang nak baca liquid kal level mana.
aha. banyak tak aku buat.

before ni supervisor aku tampal selotape then die garis-garis ikut line pembaris. amatlah senget-benget. so now da lebih accurate. moga-moga PSM aku berjalan lancar. Amiin. :)

p/s: lama tak update blog. nak update pasal CUSGBB tapi takut. rasa cam ramai je ngah tunggu nak tengok. hahaha. will do insyaallah. -.-"

No comments:

Related Posts with Thumbnails