Saturday, February 12, 2011

Updating List of success hiking trips

saya dengan rasa takzimnya mengemaskini List of success hiking trips setelah mengikuti trip Chamah-Ulu Sepat-Gerah-Bieh-Bilah (CUSGBB) Full Circle.


Kenapa nama program ada Full Circle? sebab kitorang wat satu loop di mana entrance dan exit kitorang adalah pada satu titik yang sama. iaitu kereta pacuan empat roda akan melalui kawasan yang sama di Kuala Betis.

if you are wondering where are the mountains located. below is the map.

sekejap kat Kelantan. sekejap kat Perak. Loop tak de di mark kat sini. kalo dapat tunjuk full trail nye GPS kan menarik ye idak? 

kalo trip CUS mencatatkan 60km. aku rase trip CUSGBB ni 70-90km jugak lah. padanlakan berapa lama berjalan.

Disamping meneroka keindahan ciptaan tuhan. MARC tak lupa untuk menggantung plat-plat kempen kebersihan di sepanjang checkpoint yang penting. contoh gambar adalah seperti di bawah.

Alhamdulillah trip success even ada yang injured tu biasa la kan. niat asal join adalah sebab concern/bimbang/caring dan seangkatan dengannya dengan team yang telah hampir 4 tahun di dalam lubuk hati. cewah. so pegi da set awal-awal as rescuer. barang sendiri pun minimum abes. puas hati la jugak dapat menjalankan tugas dengan baik :) macam-macam lah kalo nak cerita. next post la pulak kan. :)

p/s: nak post pasal jatuh 'tangga' bole? -.-"


No comments:

Related Posts with Thumbnails