Friday, February 25, 2011

Adobe Reader X

Holla.


Aku tak tau la kalo korang sebelum ni da ada software untuk highlight PDF punye file. so kalo itu yang korang cari. voila. mari download Adobe Reader X.

Aku baru je dapat update ni pagi tadi. and da try sket.contoh ble kte highlight camni:

biasa nye aku akan print and wat note sket kat tepi-tepi jurnal nih. kalo print jurnal aje. RM45 ink catridge skejap je bole abes. kalo sape print kat kedai tu ntah brape la diorng abeskan untuk print. tapi now. jangan susah-susah. ada function Sticky Note kat Adobe Reader X ni. tekan Comment yang kat atas kanan tu. then pilih Sticky Note. then tekan je kat mana-mana line da boleh letak note dari kita sendiri. contoh macam ni:


ada lagi function lain contoh cam leh send pdf ni trus ke email tapi version kne bayar iaitu Adobe Reader X Pro. tak penting pun. Dua function ni da cukup bagus bagi aku. ni pun tak godek abes lagi. takde pe sangat da kot.

Kalo korang berminat, boleh download kat sini: Adobe Reader X

p/s: aku malas nak bayar. peduli ape aku.

No comments:

Related Posts with Thumbnails