Sunday, February 13, 2011

Az-Zain Shah Alam

Sekiranya anda masih belum mengenali apa itu kedai serbaneka Az-Zain. sekarang inilah masanya.
Az-Zain merupakan rangkaian produk muslim yang berasaskan ayam, lembu, produk yang dihasilkan daripada ayam dan lembu seperti nugget, bebola, dan sosej. Gambar-gambar produk boleh dirujuk di sini:

Az-Zain membawa satu revolusi baru mengenai penghasilan dan pemprosesan ayam. iaitu ke arah yang lebih bersih, selamat, bebas daripada antibiotik dan kimia, dan semestinya halal sebelum disembelih sehinggalah ke proses pembungkusan.

Sekiranya anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut. di bawah terdapat pautan kepada bacaan-bacaan ilmiah yang menarik:

Di mana anda boleh mendapatkan produk-produk hebat ini?


Di Az-Zain Shah Alam terdapat pelbagai barang keperluan dan kesihatan lain yang merupakan produk-produk hebat bumiputera muslim.




Sekiranya anda mempunyai soalan atau memerlukan sebarang bantuan, bolehlah ke forum Carigold: Az-Zain Shah Alam. Di sana terdapat testimonial dan juga sesi soal jawab daripada wakil Az-Zain Shah Alam.

Di sini disenaraikan pautan lain yang boleh dikunjungi:

Lakukan revolusi membeli-belah, kunjungi kami di:
No. 9, Jalan Tukul P15/P,
Seksyen 15,
40150 Shah Alam, Selangor.
(Bersebelahan Toyota Services Seksyen 15)

Sebarang pertanyaan lanjut boleh hubungi: 
013-3935103
013-3653934
(Pn. Kurishah)

Rasulullah SAW bersabda yang bermaksud:
Akan datang suatu zaman seseorang tidak akan peduli apa terhadap apa yang dia ambil. apakah itu halal atau haram. (HR Bukhari)

No comments:

Related Posts with Thumbnails