Tuesday, November 23, 2010

Ya Tuhan!

aku berada dalam keadaan yang paling down dalam hidup aku skang. da lama tak muhasabah diri. dulu kat sekolah. setiap hari jumaat malam. ye kot. kitorang akan duduk kat surau berzikir dengan lampu tertutup. tak kurang juge yang tidur. ada jugak yang betul-betul menghayati. dalam zikir-zikir/nasyid ada 2 nasyid yang aku sangat tacing. ye aku menangis bile dengar. aku tak tau ble last aku dengar lagu ni.

struggle aku nak ingat apa tajuk die. tapi memory aku kuat walaupun da 5 tahun. aku ingat lirik je =.=" pegi google jap. then baru jumpe tajuk ape. dalam hati terdetik. btol ke aku takde nasyid nih. aku try search kat dalam pc. owh ada dua-dua! troknye aku. =.=".

kepada yang nak muhasabah diri. lagu ni sesuai korang dengar bagi aku. selamat mendengar. :)

Saujana - Nur Malam


lagu ni ada nada tinggi. best. aku suke. lebih feel dengar la malam-malam k. baru kene ngan lirik :)

Raihan - I'tiraf


lirik dia sangat humble. sayup je. :)


owh. rasa cam nak balik gi surau kat sekolah tu feel balik camne rasanye. tu la dulu blah senyap-senyap balik ke dorm. =.=" jarang-jarang ok.serius aku suke join. and nangis time ni. huh!

p/s: semua orang boleh berubah. nak tak nak je. bergantung pada diri sendiri. Ya Allah. jadikan aku anak yang soleh.

No comments:

Related Posts with Thumbnails