Friday, November 19, 2010

Selamat Hari Toilet Sedunia!

hoi korang tau tak arini hari toilet sedunia? ape lagi pegi la basuh-basuh toilet korang. paling cikai pun. berazam menggunakan toilet sebaiknye!

ini ada satu cerite masa aku gune toilet kat hostel aku.
masa tengah melabur. aku pandang la lantai then nampak cam ad mende yang tampal kat dinding toilet.

korang cam nampak je yang mana. haha. kalo korang nampak memang hebat la.

then aku nak tengok la pe yang ditampalnye kat pintu tu.

okeh untuk paparan yang lebih jelas. amik ni!


ha amik amik. sila baca dan buat k. aku baca trus rase cam ada orang usha. haha!.

mende ni ditampal sebab ada banyak kes da kat toilet ktorang ni. tahi bersepah-sepah. tak paham aku orang yang buat tu. da la umur penghuni blok ni atas 20 dah. macam dak kecik berak. dak kecik lagi bagus kot. masalah tol.

hope mende ni boleh ubah orang yang slalu buat tu. aku nak gile torture orang yang tak bertamadun nih. sengal ubi btol.

okeh. Happy World Toiled Day! (19 November)

bacaan lanjut:
http://www.wateraid.org/uk/get_involved/world_toilet_day/default.asp

p/s: sorry for not sweet enough. im out of sugar now.


2 comments:

deaday said...

hahaha..melampau..konpem timbul2 cm sabut nyor lam sungai..hahahahahaha

juwei said...

cam biase je day. muahaha. ko mkn sabut klape ke pe? :D

Related Posts with Thumbnails