Saturday, June 8, 2013

Update info lokasi

Pagi2 semalam dalam jam 6.30pagi aku terus sms en raja yg in charge berkenaan dewan kat sek. 15 tu.

2jam lepas tu, en raja tu call aku! Bagus betul. Mengikut info yg aku dapat harga sewa dewan tu dikira ikut jam. Rm100 sejam. Cthnye dia kata org akan ambil mula jam 7pg hingga kol 4ptg. Total 9jam. Maka rm900 lah. Lepastu dah kena clearing n bersihkan dewan. Kalau tak nak bersihkan dewan kena bayar rm200 utk upah bersih.

Kalau aku amik dewan tu, aku tak amik kot start jam7pagi. Sapa la nak buat keje jam7pg. Better jam 8pagi atau 9pagi. Then habis jam 5 atau 6petang. Takde la rushing jam 4ptg dah kemas2 nanti.

Isunye ialah kontrak en raja ni sampai bulan 12 ni je. Dia kata tak pasti disambung ke tak. So nanti awal thn depan atau hujung thn ni bgtau balik.

Sebelum tamat bercakap dengan dia, aku tanya pendapat dewan mana lagi yg ada aircond. Dia kata dewan raja lumu. Aku tak tau kat mana. So nanti aku google aku update k. :)

Juwei

No comments:

Related Posts with Thumbnails