Friday, June 7, 2013

Lokasi mana yg sesuai?

Tujuan? Kahwin lah. Suke hatilah blog aku nak tulis apa. Mmg pasal kahwin sampai aku berjaya kahwin. Ha ha ha.

Ok so mana lokasi yg sesuai?
Ada 2 tempat shj. Satu depan rumah.
Yg kedua di dewan. Aku lg suka kat dewan. Lebih teratur. Tapi mesti aircond!

Dewan mbsa yg ada aircond salah satunya di sek. 19/46 ni.

Google dewan mbsa. Redirect ke web mbsa. Ada mcm2 jenis dewan dan banyak. Dan murah pulak tu! Rm300-400 je mengikut lokasi. Murah la banding kalau sewa khemah buat depan rumah mau rm300 satu khemah.

Tapi yg ada aircond ni tak tunjuk.harga apa. Dia dlm ketegori dewan swasta. Kalau tak silap dewan ni diuruskan oleh pihak lain. Sebab dewan ni disewakan utk court badminton n bola tampar.

Aku penah masuk 2 3 kali jugak la. Mmg ada aircond.

Okeh! Dah hantar sms pada org yg berkenaan utk tanya rate sewa.

Hope tak mahal la. Rm500 tu ok la kot. Dapat ke?

Nanti aku update k.

JUWEI

No comments:

Related Posts with Thumbnails