Friday, October 29, 2010

Jangan HAIRAN!

Arini ada artikel BEST kat Berita HARIAN (BH) ms 7 nasional.

kalo banyak duit. beli. kalo nk jimat. amik kt kolej ak free je. kalo nak cepat dan mudah baca artikel kat bawah ni.


Selaen quote BH yang best tu. ade lg yang best. baca column akhir je da best.
Sementara itu, beliau berkata, walaupun kelompok pelajar propembangkang kelihatan menonjol di universiti awam, hakikat sebenarnya mereka hanya segelintir kecil saja berbanding kumpulan pelajar yang menyokong kerajaan. "Pihak Universiti kini sebagaimana masyarakat di luar kampus yang bersama dengan aspirasi kerajaan itu, lebih selesa menjadi majoriti senyap, mereka bersama kita cuma tidak keluar buat bising dan sebagainya. "Sebab itu suasana kini memperlihatkan keadaan seolah-olah lebih memihak kepada pembangkang kerana yang segelintir itu lebih banyak bersuara, tetapi keaadaan itu tidak membimbangkan," katanya.

Ingat! dari dalam kandungan lagi kita da dapat perlindungan kerjaan BN! apa lagi. jangan ragu-ragu pada PRU akan datang! pufff.

p/s: member aku yang pembangkang pernah dilantik ketua penggerak untuk aspirasi masa pilihanraya universiti dulu. dah dia ada jawatan kat kolej so die kene la sokong pihak universiti. then sangat bahaya kalo sebuah universiti tu aspirasi yang kalah. yep bahaya.

No comments:

Related Posts with Thumbnails