Tuesday, May 11, 2010

Pak Nil silap cakap @ Riuh Pagi Era?

Hari-hari aku dengar Era fm bila nak pergi kerja. daripada blur layan jem kt federal, bek ak dengar riuh pagi era. sebelum ni Burn yang handle riuh pagi era. yang aku nak dengar sangat ulangan drama sebabak ngan sawancara je. kalo topik die kadang-kadang best kadang tak. hari ni, selasa hari kedua Pak Nil ke riuh pagi era balik. jam 7 30-7 40 pg ak dengar die ada cakap lepas satu lagu. "...bersama saya dan juga DIN BERAMBOI di riuh pagi era" lebih kurang gitu la. aku terkejut gak memula dengar. then trus pkir btol-btol. pagi ni Pak Nil ngn ZUL YAHYA. aku cube samakan sebutan masa dalam kete. ZUL-YAH-YA. DIN-BRAM-BOI. (orang jarang sebut beram kan?). kebetulan 3 jugak! aku tak puas hati. aku rasa aku tak pekak hari ni. haha. lepas satu lagu aku tunggu pak nil cakap die salah sebut ke tak. tak de pun. then dalam kol 8 30 gitu die cakap jugak ada pendegar era sms pak nil salah sebut. yeah, aku tak pekak! :D

hurm, sememangnya Din Beramboi meninggalkan memori yang cukup kuat untuk Pak Nil. semoga Pak Nil terus cemerlang dalam kerjaya. Al-Fatihah untuk arwah Din Beramboi. Al-Fatihah~

No comments:

Related Posts with Thumbnails