Friday, May 14, 2010

HOT & SEXY BABES: THAILAND VS MALAYSIA

 
VS

Sape menang? mesti la Thailand kan? Malaysia ape ade. sume tak hot. haha. Kawan aku ada yang practical kat thailand. then ada la diorng snap sket-sket gambar and upload kat facebook. beriya nk tunjuk girls thailand sexy pegi tepi pantai. tengok gambar yg di upload nih:

tak leh blah gambar ni. kantoi plak mase tengah amik. bole tahan la kan.
Then, satu hari ni lepas tengok site meeting. aku gi lunch dengan member kerja kat satu kedai dekat gak ngan site. site tu kt KL. Baru nak makan tibe-tibe nampak ada sorang kapel nih. aku tak rase macam suami isteri pun. kalo aku salah mintak mahap la ei. skali aku tengok suar die. bapak ah! 1st time seumur idup aku tengok live manusia pakai camgini. tak paham idea mane kuar sluar ni untuk di pakai di waktu siang? Lady Gaga ada pakai camni ke? tengok gamba nih:
Kalo aku letak besar-besar gambar ni ada yang termuntah kang. nak besar click sendiri. haha

haa. baru korang tau sape hot. wat the hell. ni bukan hot. ni menjengkelkan. yarks. nak termuntah aku. padan muke korang aku nak bagi termuntah sekali. haha. nway, aku rase aku silap la ni style baru. kebetulan ada sorang lg pakai cmni gak. tapi tak transperent sampai yang sebelum ni skali la. nih gambarnye:
dan 2 orang wanita ni bukanlah kawan. hurm. Malaysia Boleh. Puff..

p/s: aku rase diorng jeles ngan atlit-atlit yang pakai tight walaupun diorng ni memang tak reti bersukan kot. tp tak perlu kot yang transparent. 

Sources:
Google image: Thailand flag
Google image: Malaysia flag

2 comments:

Ummi Mansor said...

Hihi.
Atlit pakai tight nampak muscles.
Depa pakai tight nampak cellulite.

Okay, terus hilang selera saya sahur tadi.

:)

juwei said...

haha!

Related Posts with Thumbnails